الأربعاء، 18 مايو، 2011

الاميره كيث تسرق فستان زفاف فاتن حمامه

الاميره كيث  تسرق فستان فاتن حمامه . صفحه  جديده دشنها شباب الفيس بوك للتريقه على الازياء الانجليزيه  ويقولون ان الاصل مصري  فى  كل الاحوال  .  وعلى راي المثل المصرين يعملوها  ويجيوا الانجليز  يسرقوها  .  وليه ياكيت ليه تسرقى فستانى ليه . والعديد  من العبارات الساخره من اختيار  كيث لفستان  زفاف  الفنانه فاتن  حمامه  منذ اكتر من 22 عام  فى فليم انا  نائمه  . والذي عرض  قريبا على التلفزيون المصري  .
واليكم الان  صور من الفستانين الموجدين  على الصفحه
دوس لايك واشترك ف الصفحه  دلوقتى

هناك 3 تعليقات:

  1. الفيلم اسمه لا انام

    ردحذف
  2. يا حرامية رجعي الفستان لاصحابو

    ردحذف
  3. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    ردحذف